Skończ z oszczędzaniem na WSZYSTKIM… stwórz dodatkowy dochód! – GfK Polonia

Tytuł brzmi zachęcająco, prawda? Pewnie pomyślisz, że jest to równie zachęcające co niemożliwe… A właśnie, że to jest możliwe! Postanowiłem przygotować serię artykułów przybliżających nieco temat zarabiania przed komputerem, w domu, w programach partnerskich, które faktycznie pozwalają zarobić trochę więcej. Przeczytaj i zobacz jak ja sobie dorabiam do pensji.

Uwierz mi, że można sobie stworzyć dodatkowe źródła przypływu pieniędzy i choć są to niewielkie kwoty, to jednak korzystając naraz  z kilku podobnych rozwiązań można już troszkę kasy wyciągnąć. Każdy z przykładów, który pojawi się na łamach Życia na Bogato! jest przeze mnie sprawdzony, także to żadna ściema. Nie mam zamiaru dokumentować ewentualnych dowodów, ale jeśli ktoś bardzo by nalegał to może mnie przekona. ;) Tak czy inaczej zapraszam do lektury, może znajdziesz tutaj sposób na to, by zwiększyć swoją wypłatę o przy najmniej kilkadziesiąt złotych (bo złote góry typu: 500$ dziennie to baśń tysiąca i jednej nocy, liczę, że zdajesz sobie z tego sprawę) mając do dyspozycji tylko komputer, czas i dostęp do internetu.

Przekonaj się sam – wystarczy kliknąć.

GFK

GFK to ogólnoświatowa firma badająca opinie klientów na temat różnych produktów (spożywcze, alkoholowe), pytają o znane z TV reklamy różnych produktów (typu reklamy kablówek lub ofert operatorów telefonii) a także badająca poglądy uczestników na różne, bardziej poważne tematy. Nie jest to jakaś tam nieznana firma, tylko potężna marka, o której nieraz można usłyszeć w telewizji, ponieważ opinie i badania jakie przeprowadzają są bardzo konkretne i rzeczowe, dzięki czemu korporacja ma uznanie wśród przedsiębiorców na całym świecie. Za każdą wypełnioną przez nas ankietę otrzymujemy od 10 do nawet kilkuset punktów, które następnie możemy wymienić na gotówkę, bądź dokonać za nie zakupu w sklepie GFK. Co prawda ankiety nie są częste, ale ja za zarobione punkty w ciągu kilku miesięcy zakupiłem sobie doładowanie z mojej sieci za 30 zł, a że mam MIXa, to moja umowa skończy się szybciej :) Kod doładowujący dostałem mailem i rzeczywiście działa. Polski oddział GFK nazywa się GFK Polonia, na pewno gdzieś już słyszeliście tą nazwę. Link do GFK Polonia. Wystarczy założyć konto i czekać na badania. Radzę sprawdzać maila i zaglądać na portal bo ankiety pojawiają się tylko na kilka dni.

Reasumując, z GfK faktycznie można skorzystać, ale nie jest to duży dochód, nie mniej jednak nie wymaga od nas w zasadzie niczego oprócz poświęcenia odrobiny czasu i to nie częściej niż raz na tydzień. W pewien sposób można tu zarobić i się nie narobić ;)

Advertisements

About keessax

Samymi finansami zacząłem się interesować dość niedawno, aczkolwiek wiedza jaką udało mi się zdobyć od tamtego czasu jest już solidną podstawą do tego, aby pójść krok dalej. Tak oto rozpocząłem akcję wielkiego, długoterminowego oszczędzania pieniędzy i lokowania ich na rozmaitych rachunkach, co oprócz samej satysfakcji daje mi jeszcze poczucie kontroli nad swoim życiem. Tak oto praca w branży finansowej stała się dla mnie inspiracją, ta zamieniła się w hobby, a hobby stało się pasją.

Posted on 23 września 2013, in Programy partnerskie and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. o GFK dowiedzialem sie z któregoś z Twoich wcześniejszych postów. Spróbowałem no i stwierdzam, że niestety nie warto. tempo przyrostu pozwoli na wyczochranie jakiejś dennej nagrody może raz w roku? Odpowiadając na każdą ankietę przez grubo ponad rok zbierałem na tandetny młynek do przypraw. jeszcze raz to powiem: NIE WARTO!

  2. To jest jedna z dodatkowych opcji mojego zarobku niewielkim nakładem pracy. Wiem, że z tego nie da się wyżyć, ale obawiam się, że chyba właśnie na to liczyłeś. Ja jestem zadowolony z tego, że niewiele robiąc mam te 50 zł na doładowanie telefonu raz czy dwa razy w roku :) Generalnie uważam, że najbardziej opłaca się tam brać właśnie doładowanie za 50 zł.

  3. stałe źródło przychodu to ja mam,nigdy nie biorę takich systemów na poważnie, jeśli sprawdzam, to z ciekawości, nie licząc na wiele. i na szczęście w tym przypadku moje podejscie okazało się właściwe.

    powiem co innego, już lepiej wyszedłem na inwestycji w Bitcoina i Litecoina.
    zainwestowałem jakieś 400zł w sprzęt do kopania BTC (i kilka monet LTC), na chwilę obecną, po poważnym spadku wartości BTC (ok 30%) na czysto mam 700zł + sprzęt, który również mocno podrożał (kupowałem nówki za 60zł, a teraz mogę sprzedać używki za co najmniej 120zł)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: